همیشه برای ارسال یک بسته پستی صرف نظر از سایز ، هزینه و بقیه ی پارمتر های استرس رسیدن بسته به محل مورد نظر وجود داشت. از لحظه تحویل بسته به پیک تا رسیدن به مقصد مداوم اضطراب نتیجه اعتماد به یک موتور سوار همراه مشتری باقی می ماند. از طرفی افراد سالم بسیاری صاحب موتور بودند و از این بابت که مشتریان اعتماد چندانی به آنها ندارند و به راحتی نمی توانند کار کنند ناراحت بودند. در این برهه شرکت های نوپا یه میان آمدند و با ایجاد یک پلتفرم ارتباط میان مشتری و پیک را با ساختن دیوار اعتماد برقرار کردند.
زمانی وقتی صحبت از ارسال کالا و بسته ـ چه بزرگ و چه کوچک- به میان میآمد، ناخودآگاه همه یاد آهوی تیزپای زردرنگ پیک بادپا میافتادیم. انتظار برای رسیدن موتور پیک، زنگ زدن به دفتر به علت تاخیر پیک و در آخر تحویل بسته به موتوری خاطرات مشترک همه است. شاید تحویل بسته با ما بود، اما به دلیل فراگیر نبودن گوشی همراه در برخی مواقع رسیدن بسته به مقصد با خدا بود.
استارت اپ خلاقانه بسته ,میان ,تحویل ,موتور ,تحویل بسته ,رسیدن بسته منبع
درباره این سایت